Tirdzniecībā nonākuši prezervatīvi, uz kuru iepakojumiem attēlotas
politiķu sejas un Rīgas attēli, šodien ziņo telekompānijas LNT
raidījums "Top 10".
Dažādās tirdzniecības vietās pieejamo prezervatīvu iepakojumus rotā
Rīgas mēs Nils Ušakovs (SC) un viņa vietnieks Ainārs Šlesers (LPP/LC),
kuri attēloti uz kuģa, aicinot viesus uz klāja, finanšu ministrs Einars
Repše (JL), kurš citplanētiešu ielenkumā atzīst kļūdas, bet Tautas
partijas priekšsēdētājs Andris Šķēle, sabraucot ezīti, sola atgriezties.
Prezervatīviem ir arī īpašas pamācības, piemēram, "Nasing spešal"
ar bijušo finanšu ministru Ati Slakteri (TP) uz iepakojuma esot domāts
pēc angļu valodas nodarbībām, "Lielais grūdiens" ar bijušo premjeru
Aigaru Kalvīti (TP) uz iepakojuma labi saderot kopā ar naudu un
šampanieti, bet tā saucamais Šlesera prezervatīvs - orientēts uz
traktoristiem un ceļa ruļļu vadītājiem.
Ušakovs nesatraucas par sava attēla izmantošanu uz prezervatīva
iepakojuma un uztver to kā joku. Viens šāds iepakojums viņam jau esot
uzdāvināts. Savukārt Šlesers iepakojumus uztver kā neizdevušos joku, kas
viņu šokējis. "Ja kāds tādā veidā mēģina pievērst uzmanību, tur var
rasties problēmas," sacīja Šlesers.
SIA "Censuns" valdes loceklis Ģirts Ločmelis norāda, ka
prezervatīvs kā produkts pastāv jau gadiem ilgi, taču tā iepakojums ir
neizteiksmīgs. Tieši tā arī radusies ideja par paciņas jaunu veidolu.
Pie dizaina esot strādājuši gandrīz 30 cilvēki un izveidoti neskaitāmi
paraugi, taču sabiedrības acīm atrādīti tikai labākie, to vidū arī
iepakojumi ar Rīgas ainām.
Par aktīvu pirkšanu patlaban nevarot būt runa un lielā daudzumā
iepakojumi netiek ražoti, tomēr vairāku mēnešu garumā, kopš produkts ir
tirgū, pircēji īpaši iecienījuši "Šlesera XL", ar Rīgas ainām, kā arī
prezervatīvu iepakojumus ar Ļeņina attēlu.
|